Wat is Reach?

Reach of bereik verwijst naar het aantal mensen dat een website bezoekt of ziet. Dit kan worden gemeten door het aantal unieke bezoekers op de website te tellen of door het aantal weergaven van de website te tellen. Reach kan ook verwijzen naar het aantal mensen dat een specifieke pagina op een website bezoekt of ziet, of het aantal mensen dat een link naar een website deelt op sociale media of andere platforms.

Reach is een belangrijke metriek voor websites, omdat het helpt om te bepalen hoe effectief de website is in het bereiken van zijn doelgroep. Het kan ook helpen om te bepalen hoe waardevol de website is voor adverteerders of om te bepalen hoe goed de website presteert ten opzichte van andere websites in dezelfde niche.

Er zijn verschillende manieren om de reach van een website te meten, zoals door gebruik te maken van web analytics-tools, door het aantal unieke bezoekers te tellen of door het aantal weergaves van de website te tellen. Het is belangrijk om te onthouden dat reach alleen een deel van het verhaal is als het gaat om de prestaties van een website; het is ook belangrijk om te kijken naar andere metrieken, zoals het aantal conversies en het gemiddelde tijdverblijf op de website.

Dit begrip delen?

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Ben jij toe aan een nieuwe website of wil jij groeien met online marketing? Vraag vrijblijvend en geheel gratis een advies aan. Wij nemen contact met je op!

A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

Q

R

S

T

U

V

W

X

Y

Z

Contact.