Wat is Inbound marketing?

Inbound marketing is een strategie voor het aantrekken, converteren en behouden van klanten door middel van relevante en waardevolle inhoud. In plaats van actief te proberen klanten te werven met traditionele advertenties, probeert inbound marketing klanten naar de website of andere online aanwezigheid te lokken door hen te voorzien van nuttige en interessante informatie.

De kern van inbound marketing is het creëren van waardevolle en relevante inhoud, zoals blogposts, video’s, e-books en andere digitale middelen, om potentiële klanten aan te spreken en te converteren. Andere belangrijke elementen van inbound marketing zijn zoekmachineoptimalisatie (SEO), sociale media marketing, e-mailmarketing en marketingautomatisering.

Inbound marketing kan worden gebruikt door bedrijven van alle groottes en in alle branches, en het is een effectieve manier om klanten aan te trekken, leads te genereren en omzet te verhogen.

Dit begrip delen?

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Ben jij toe aan een nieuwe website of wil jij groeien met online marketing? Vraag vrijblijvend en geheel gratis een advies aan. Wij nemen contact met je op!

A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

Q

R

S

T

U

V

W

X

Y

Z

Contact.